خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید شمس الدین آقا نجفی
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:10

وصيت نامه شهيد شمس الدين آقا نجفي

بسم الله الرحمن الرحيم

پس از ستايش از خداوند سبحان و درود بر رسول اكرم و ائمه اطهار و بالاخص حضرت مهدي ( عج ) و نائب بر حقش امام خميني رهبر كبير انقلاب و بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران و با سلام به تمامي رزمندگان و شهيدان راه حق و سلام بر مادر گرامي بهتر از جان و خواهر و برادران اينجانب شمس الدين آقا نجفي فرزند محمد به جهت مسئوليتي كه احساس مي كردم در راه الله و براي پاسداري و حراست از انقلاب كبير ايران كه خونهاي صد هزار شهيد و معلول است به جبهه جنگ آمدم .تا با ضد خدا در راه جهاد سازندگي به جنگ بپردازم . من قدم نهادن در راه خدا را وظيفه شرعي مي دانم در اين راه اگر دشمن را شكست دهم پيروزيم ، اگر به ظاهر شكست بخوريم و كشته شويم باز هم پيروزيم .

خدا را شكر مي كنم كه به افتخار شهادت نائل مي شوم .

شهيد به جايي مي رود كه خدايش وعده داده است و آنجا بهشت است .

من مرگ سرخ را به زندگي ذلت بار ترجيح مي دهم .

مادر عزيز تر از جان حاج حوا بازرگاني درود خداوند بزرگ بر شما مادر گرامي ارزاني باد كه با امضا عنوان رضايت نامه من در حقيقت شهادت نامه مرا امضا كرديد مادر گرامي شما بايد مثل ساير مادرهاي شهيدان ديگر مانند كوه استوار و مقاوم باشيد .

تو اي برادر و خواهر در راه  دين و اسلام كوشش زياد كنيد در پايان براي همه شما ها آرزوي موفقيت مي كنم .

و همچنين از دوستان و آشنايان و فاميلين و همسايگان مي خواهم  كه مرا حلال كنند و خداوند يار و ياورشان باد .