خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید قربانعلی علیزاده
امتیاز کاربر: / 5
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:12

وصيت نامه قربانعلي عليزاده

بسمه تعالي

قسمتي از وصيت نامه خود را در سنگر هميشه جاويد آغاز مي كنم

(( ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون))

هرگز مپنداريد كساني كه در راه خداوند كشته مي شوند مرده اند بلكه آنان زنده اند و نزد پروردگار خود روزي مي خورند .

 

با درود به رهبر كبير انقلاب و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران امام خميني وصيت نامه خود را ابتدا با سلام ودرود به پدر و مادر و خواهر و برادر و در حالتي قلم به دست گرفته ام كه خودم را لايق اين كار نميبينم و مي نويسم .

هنوز تا مومن واقعي شدن خيلي فاصله دارم و از خداوند مي خواهم اگر عمر من جهت مسلمان واقعي شدن به كار نمي آيد و كمكي به اسلام نمي كنم هر چه زودتر جانم را بگيرد و اگر به خواست خداوند افتخار شهادت نصيب من شود ،‌ پدر جان و مادر جان شما از اين امتحان خداوند رو سفيد بيرون مي آييد چون مي دانم در شهادت من خداوند به شما ها و نزديكان شكيبايي مي دهد همانطوري كه حضرت علي ( ع ) مي فرمايد :  از شهادت خوشحال باشيد و با اساني از آن استقبال كنيد اين فرمان به داوطلب وارد به جنگ و جهاد و شهادتمربوط مي باشد و نيز همانگونه امام امت ما و فرمانده كل قوا دستور مي دهد مي فرمايد : جوانان بايد توجه كنيد و داوطلبانه به جبهه برويد و مسئله را زودتر حلش كنيد .

من نيز به فرمان امام عزيزمان اسلحه به دوش گرفته و براي مبارزه با ظلم و تجاوز راهي شهر شهات مي شوم ، پدران و مادران و برادران آخر سرانجام،همگي ماها به خاك تبديل مي شويم چرا اين جان بي ارزش را به جاي اينكه رفته رفته به نابودي برسانيم و تن را قبل از اينكه بپوسانيم با خدا معامله واقعي نكنيم .

خانواده عزيزم مي خواهم حتي يك قطره اشك برايم نريزيد چون اين هدف در راه خدا رفتن است .

چند توسعه براي شما و امت عزيز و انقلابي دارم كه در هيچ شرايطي از خدا و ولايت فقيه و روحانيت اصيل جدا نشده و پيرو آنها باشيد و از اين نعمتي كه خداوند امام عزيزمان را داده است استفاده كامل كيد كه دست خدا بر دست اوست و از خداوند بخواهيم و دعا كنيم : كه او را تا ظهور حضرت مهدي ( عج ) شريف نگه دارد براي ملت مستضعف ايران .و از همه شما مي خواهم حلالم كنيد به خصوص به خانواده ام سفارش مي دهم و كساني كه به آنها بدي كرده ام و آنها را ناراحت كرده ام ، عاجزانه مي خواهم كه مرا ببخشند .

پدر جان مرا پهلوي شهيدان به خاك بسپاريد .

سلام فراوان پيشگاه امام زمان ( عج ) و نائب بر حقش امام خميني ؛ اي خواهران و برادران مومن ،  من در شرايطي وصيت خود را مي نويسم كه در سنگر احساس مي كنم با خداوند تبارك وتعالي نزديكتر شده ام .

مكتب همگي ماها الله است كه آن هم ( مكتب الله ) شهادت مي باشد ، خداوند را شاهد مي گيرم بر احساس وظيفه ديني و زنده نگه داشتن اسلام به جبهه نبرد حق عليه باطل آمده ام من يكسرباز اسلام هستم اگر خداوند تاييد نمايد خود را وابسته به حزب الله مي دانم تا آخرين قطره خون سعي مي كنم همدوش ساير رزمندگان ديني ، دين خود را نسبت به اسلام و انقلاب و ولايت فقيهادا نمايم ، هوشيار و آگاه باشيد و راه پاك شهيدان را دنبال كنيد ، نگذاريد خونشان پايمال شود از ياد خدا غافل نشويد .

مادر عزيزم دنيا زنداني بيش نيست ، اي انسانها از دستورات اسلام سرپيچي نكنيد .

پدر عزيزم درود خداوند بر تو باد كهبا زحمتهاي فراوان مرا بزرگ كردي  از ياد خدا غافل نشويد پدرم امكان اين است كه جناره من به دست شما پدر گرامي نرسد آنگاه به ياد شهداي كربلا باشيد و هر وقت ناراحت شديد به گلزار شهدا برويد .

مادر عزيزم ، زحمتهايي كه شما براي من كشيديد جبران ناپذير است ، مديون محبت هاي شما مي باشم ، فراموش نكنيد .

خداوند نگهدار همگي شماها باشد ، به اميد پيروزي رزمندگان اسلام و نابودي صدام و صداميان و كفر جهاني .

از خداوند تبارك و تعالي مي خواهم كه اين آيه شريفه نصيب همگي ماها گردد .انشاالله

اللهم الرزقنا توفيق شهادت في سبيلك ( پروردگارا روزي كن به ما توفيق شهادت در راه خودت را )

انشاءالله

يا علي و به اميد حق تعالي

كردستان شهر خون ، شهر شهادت

قربانعلي عليزاده 27 / 8/ 62