خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید محمود جعفری فلاحپور
امتیاز کاربر: / 4
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
يكشنبه 19 آذر 1391 ساعت 10:35

وصیت نامه شهید محمود جعفری فلاح پور

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بی کران بر امام منتظر پرچمدار عدالت منجی بشریت مصلح جهان حضرت مهدی ( عج) درود و سپاس بی پایان بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی  امام خمینی که در این دنیای پر از شرک و کفر زده قرن حاضر با قیام ابراهیم گونه خود مانع شد که نسل حاضر در جهالت و جعالت به سر برند و راه وحدانیت را نشانمانداد . به ما آموخت تا چگونه از بندگی هواهای  نفسانی و تمایلات  شهوانی و دلبستگی دنیوی نجات داده و راه انبیا و ائمه ( ع ) را طریق خود گردانید بر طاغیان است دست از طغیانگری بردارند بیش از این لجاجت نکنند که هم دنیا را از دست خواهند داد هم آخرت را . تسلیم فرامین حق تعالی گردید که بدانید وعده حق تعالی حق است عطاب خدا بس بزرگ .

درود بر تمام شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی که با صداقت و کمال میل و خالصالنه در راه اعتلای جمهوری اسلامی گام زدند و مجدانه و با رشادت ، شجاعت با منافقین و کفر جهانی به سرکردگیآمریکای جنایتکار و رژیم دست نشانده او حزب بعث عذاق جنگیدن و با ریختن خون پاک خود موجب گستردگی قیام امام خمینی که مقدمه قیام مهدی ( عج ) می باشد شدن خونشان حجت است بر تمام مسلمین ، مسئولیت حمل آن با روحانیت .

و با سلام بر کلیه  خانواده های شهدای انقلاب اسلامی که با قربانی های فراوانی جهت تحکیم مبانی بر حق جمهوری اسلامی داده اند تا اصل والای ولایت فقیه که همان استمرار خط انبیا می باشد پا بر جا و استوار باقی مانده و با درود بر کلیه رزمندگان و جهاد گران جبهه های داخلی و خارجی که تزلزل ناپذیرند کیان و شریعت محمدی دفاع می کنند و همچون کوه در مقابل ناملایمات پا برجا و با اقتدار کامل می روند و میدان را خالی نکرده تا جولان گاه دشمنان قرآن و اسلام قرار گیرد  . سینه سپر کرده با دادن خون پاک خود نهال انقلاب اسلامی را بارور می نماید صبرشان ایوب ( ع ) اقتدارشان علی ( ع ) وفایشان عباس ( ع ) خون پاکشان حسین ( ع ) پیامشان ایمان جهاد شهادت  تنها راه سعادت .

و با درود بر تمامیه مسلمین که بی ریا و بدون چشمداشت و زد و بندهای صنفی و قومی خانوادگی و باند بازی های سیاسی فقط برای رضای حق تعالی و خوشنودی امام مهدی ( عج ) در پر توان شدن نظام بر حق جمهوری اسلامی زحمات زیادی متحمل می شوند و در مقابل نارسایی های بسیار زانو خم نکرده و همچنان پر تلاش و پر تکاپو در راه عظمت اسلام که چه رنج ها و بلایایی در طول تاریخ برای حفاظت از قرآن محمدی متحمل نشده اند چه تهمت ها و چه افتراها و چه زخم زبانها که از نیش عقرب هم بدتر است به جان نخریدند رو حانیتی که  بلای جان منحرفینو مرتدین و مترفین و مستکبرین بودند همواره با جاهلان در ستیز و با عاشقان الله مهربان و مدارا ،  بخاطر همین رویه  چه شکنجه ها و تبعیدها و زندانها به جان عزیز خود نخریدند ، روحانیتی که بعد از غیبت آقا امام زمان مسئولیت حفظ اسلام عزیز را به دوش کشیدند ، چه مصائبی را در این راه متحمل نشدند ، در آینده هم خواهند کشید .

این قشر چه با سلاح خون چه با سلاح تقیه با بردباری و صبوری و متانت خاص خود باز هم حامیان مردم ستم دیده جهان خواهند بود .

و با درود بر پدر و مادرم که برای من خیلی عزیزند مرا بزرگ کرده زحماتی طاقت فرسا متحمل شدند اما بجز تولید دردسر برایشان کاری نکردم ، باشد که  مرا همانند مهربانی هاشان ببخشایند .

در خاتمهاز خداوند قادر و سبحان طلب مغفرت می کنم باشد که  از سر تقصیرات و گناهان بی شمارم به فضل و کرمش درگذرد ، این بنده رو سیاه  خجل را مورد الطاف و عنایات بی کران خود قرار دهد .

آمین یا رب العالمین

والسلام

محمود جعفری فلاح پور   -  کوت شیخ

مورخه :  7/12/1360