خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید علی اصغر حیدر زاده سویری
امتیاز کاربر: / 3
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رودسر   
يكشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:19

وصیت نامه شهید علی اصغر حیدر زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را گواه می گیرم که اینجانب اصلا لیاقت پاسدار بودن برای اسلام و انقلاب اسلامی و سرباز امام زمان و نایب برومندش را ندارم تمیدوارم که پروردگار بزرگ این بنده ضعیف را منت بگذارد ، و به عفو پروردگار بزرگ امیدوار هستم بنا به یکتایی او از جهالتها و بیخبری ها و شرمندگی ها و ستمها و خودبینی ها . و خداوندا همه چیز را در راه تو انشاالله خالص برای تو که همه از توست در راه تو و دین تو دادم امید به زندگی  به تو دارم و ضعیف از عذاب و خشمت.

در این حال که در این سنگر نشسته ام به خود وانمود می کنم که من کسی هستم که در سنگر امام زمان باشم ، خداوندا تو چه مقامی به این حقیر روسیاه داده ای که انشاء الله قدرش را بدانم .

خداوندا چه سعادتی بالاتر از این که در این دنیای پر هیاهو و جنجال و کشتارها و زیر پا گذاشتن حق و عدالت و زیر بار نرفتن بندگی بندگی یکتای تو ، این حقیر در این راه در سنگر امام زمانت و نایب بر حق او پناهم داده اما تو را به کرامتت شکر .

به همه دوستان و آشنایان از ته دل تقاضای عاجزانه دارم که فکر کنند چرا من کشته ، در چه راهی کشته ، و برای چی کشته و به کجا رفته ام . گریه نکنید و فکر کنید و خدای ناکرده نکند برای مرگم گریه کنید که این باعث خوشحالی کوردلی می شود و از همه برادران و دوستان و آشنایان که بر گردن من حق دارند و من به آنها باز با دست و فکر آزار و اذیتی کرده ام طلب بخشش می کنم امید دارم که حقیر را مورد لطف و کرم شما قرار دهند .

مخصوصا از پدر و مادرم و خواهرانم و برادران و همسرم و فامیلانم و دوستانم طلب بخشش می کنم و خدا را شکر می کنم که همه بندگانش را به یاد توبه می اندازد .

و اما به همه معلمهایم سلام بر همه شما برادران و خواهران محترم زندگی ام که برای محکم کاری فکر  و امیدوارم که خونم هم حرکتی باشد برای گرم کردن کالبد سر شما امیدوارم که حرکتی باشد برای ویران کردن خرابی ها بر درست کردن آبادی های درونی و بیرونی .

و برای تمام شما مخصوصا پیرمردان طالب عبادت و خالص شدن هستم برای دامادم اکبر عزیزم خواستار توفیق عبادت هستم و خواهش می کنم که با خانواده اش مهربان تر باشد و اگر می تواند که انشاالله خداوند او را یاری کند مقداری درباره خانواده نگه داشتن و تربیت فرزندان و زن وطریقه زندگی کتابهای سودمند مطالعه بفرمایید .

سلام من را برای عموهایم قاسم ، حسن ، نیز برسانید و امیدوارم گرامی حقیر مورد لطف و بخشش قرار دهد و نیز سلام من را به خانواده ام قاسم و برادرم مختار برای خانواده اش برسانید و نیز سلام من را برای برادرم فرامرز و مرتضی برسانید امیدوارم که او هم این قرار را دنبال کند و سلام من را برای برادرانم جمال و منصور و برای خانواده هایشان برسانید و امیدوارم که بچه هایشان را برای شهدا هم تربیت کنید و سلام من را برای دایی ام و دایی خانم برسانید و نیز سلام من را برای مهین جانم و فرامرز عزیزم و جمشید جانم و برای کیمیا و دیگران برسانید و امیدوارم که مورد لطف و کرمشان قرار دهند و انشاالله که راه شهدا را بروند و توفیق عبادت و بندگی برای آنها را دارم و سلام من را برای رمضان علی یکتا و خانواده اش برسانید انشاالله که خداوند به او صبر وشکیبایی عطا فرماید .

سلام من را به برادرم محمد علی گل علی لویه و برای خانواده اش برسانید و امیدوارم که حقیر را مورد  لطف و بخشش قرار بدهند و انشاالله به راه شهدا هدایت کند و خداوند به همه آنها توفیق عبادت و بندگی بدهد و سلام من را به عروس خانم برسانید و برای پدر و مادرش سلام من را برسانید و سلام من را برای برادرم کیا و برای خانواده اش برسانید امیدوارم که برای آخرت فعال تر باشند .

و در پایان وصیت نامه ام از خانواده ام و دیگر بندگان خداوند تقاضای عاجزانه دارم که تا اندازه که مورد قبول است وصیتم را محفوظ عمل کنند و این وصیت نامه را برای دخترم مریم حفظ کنند و دیگر اینکه اگر شهید شدم تا می توانید جنازه ام به دلیجان نزدیکی آستانه بگذارید و اگر نتوانستید صلاح خودتان است .

و کتابهایم را به مسجد تازه ساخته جامع کلاچای یا انجمن اسلامی دلیجان بگذارید و مقدار پولم را هر طوری که صلاح فرمودند مصرف قرار دهند ،  مورد مصرف قرار دهید و در آخر امیدوارم که خداوند به همگی شما صبر و شکیبایی و بینایی و بصیرت بدهد ، آمین یا رب العالمین

به  خانواده ام یاد آور می شوم و اما الحوادث الواقعه خارعوام الی رواها مادیتنا . و اما من کان من الفقهاء صائنا لنفسه حافظا لدینه مخالفا علی هواه مطیعا لامر مولاه فللعوام ان یقلدوه

ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین

توفیقات را از خدا خواستارم

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی امام خمینی را نگهدار و بر قراری او تعجیل فرمائید .

والحمد لله رب العالمین