خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد عليرضا حريران
امتیاز کاربر: / 7
بدخوب 
نوشته شده توسط گروه تفحص رشت   
چهارشنبه 03 مهر 1392 ساعت 20:54

بسم رب الشهدا و الصدیقین

alt

 وصيت نامه شهيد عليرضا حريران

 انا لله و انا اليه راجعون

 همانا ما از خداييم و به سوي او بر مي گرديم.

 با درود و سلام به رهبر كبير انقلاب اسلامي ميد نور چشم مستضعفان جهان و نايب بر حق امام زمان (عج) امام خميني و با سلام به اميد امام امت آيت الله منتظري و با درود فراوان به تمامي رزمندگان اسلام و تمامي شهيدان از صدر اسلام تا شهداي كربلاهاي ايران.

آنچه وصيت من است اين است كه هميشه پيرو خط امام باشيد كه اگر اينگونه باشيد هيچ خطري و اغراضي شما را تهديد نخواهد كرد.

و حال كه اين وصيتنامه را مي نويسم با سلامتي كامل و آگاهي تمام و اعتقاد به راه انبياء و ولايت فقيه مي باشد اول اگر كه شهيد شدم راهي بود كه خود آگاهانه انتخاب كردم و اميدوارم خداوند بزرگ اين شهيد شدن مرا قبول كند و گناهان مرا ببخشد پروردگارا هر چه زودتر شهادت را نصيب من كن و من نمي دانم كه به مرگ طبيعي خواهم مرد يا به دست منافقين شهيد خواهم شد و يا در جبهه هاي جنگ اما از خدا مي خواهم اگر لايق مي داند يك لطفي به من بنمايد و آن اينكه مرا در رديف شهداء قرار دهد

و ضمنا بعرض برسانم بعضي ها مي گويند اينها كه به جبهه مي روند اطلاعي ندارند مي گويند فريب روحانيت را خورده اند و مي گويند اينها را شستشوي مغزي دادند ولي اينها همه دروغ است انساني كه به جبهه مي رود براي دفاع از دين و ناموس خودش مي رود نه برای روحانیت تنها برای نشان دادن انسانیت خود می روندبرای نشان دادن قدرت دين خود مي روند و بالاخره براي هدفي كه دارند مي روند نه اينكه فريب كسي را بخورد آن ايماني كه به خدا و رسول خدا دارد مي رود اين حرفها را انسان جاهل و نادان مي زند و اين قدرت نفساني اوست كه به او غلبه مي كند و به او اجازه زدن چنين حرفهايي را مي دهد و اگر هم از روي دانايي بزند از روحانيت و اسلام وحشت دارند چون روحانيت چراغ امت است وظيفه روحانيت بيدار كردن مردم است

 برادران و خواهران ما همه مسئوليم اگر در جبهه ها حضور نداريم لااقل در پشت جبهه به رزمندگان كمك كنيم كمك ما اين است كه در حال حاضر دشمنان داخلي را كه گروهكهاي منحرف مي باشد سركوب كنيم و فقط حزب الله را بر ايران زمين و تمامي جهان بر پا كنيم و براي محافظت آن بكوشيم برادران و خواهران هيچ وقت بيكار نباشيد خداي نكرده دشمن از غفلت شما استفاده كند و ضربه خودش را بزند به خدا سوگند قسم به خون پاك شهيدان اگر كسي بخواهد با چشم بد به معنا و مفهوم شهيد بنگرد و تبليغ كنيد كه چرا فرزندانت را به جبهه مي فرستي خداوند سزايش را مي دهد و او را خوار و زبون مي سازد

و كلمه اي صحبت دارم با برادران انجمن اسلامي باز قلعه ملک اگر كوچكترين خيانتي بكنيد به مردم و از انجام وظيفه خود سرپيچي نمائيد و ننگتان باد و اگر هم لياقت نداريد كنار برويد وقت مردم را نگيريد.

به مادر عزيزم

مادر جان ناراحت نباش فرزندت در راه الله حركت كرد و جانش را در اين راه فدا كرده است چون مي دانيد كه مردن براي همه است و چه بهتر در راه خدا فرزندي اهدا نموده باشي ميدانم كه خيلي زحمت كشيدي و من ثمري براي تو نداشتم اما براي اسلام دين تو و قرآن كتاب آسماني هديه اي داشتي كه به امام امت خميني كبير تحويل دادي و از شيون و زاري دوري كن كه باعث عذاب روح من نباش و شاد باش كه دشمن به وحشت درآید .و در آخر بر تمام خانواده از کوچک ، بزرگ و بر تمام فامیلان می نویسم که مرا حلال کنند و به دوستان می خواهم هیچ وقت مرا فراموش نکنند . والسلام .

مادرم خیلی دوست داشتی مرا داماد کنی سعی کن مجلسی که برايم مي گيري مثل يك عروسي روحم را شاد كن. برادرم سعي كن وصيت نامه ام را تو بخواني و روحم را شاد كني برادرم افتخار كن همچون برادري را در راه خدا دادي. برادرم مرا در قبرستان آقا سيد رضا بگذاريد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي حتي كنار مهدي خميني را نگهدار.

عليرضا حريران

22/6/62

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 03 مهر 1392 ساعت 21:12