خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
معرفی شهید اسلام ربيع آفري
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص سیاهکل   
سه شنبه 02 آذر 1389 ساعت 12:42

پاسدار شهيد اسلام ربيع آفري،در سال 1348 و در خانواده ي مذهبي و كشاورز در روستاي فشتال از توابع شهرستان سياهكل ديده به جهان گشود.وي از همان كودكي با عشق به خاندان عصمت و طهارت پرورش يافت و تا مقطع دوم راهنمايي به تحصيل پرداخت.در كمك و ياري نمودن به مردم و شركت در امور خيريه به سان خانواده اش همتي وافر داشت.

وي با علاقه اي كه به تلاوت روح بخش قرآن مجيد داشت،در برنامه هاي صبحگاهي مدرسه براي تلاوت قرآن معمولا پيشقدم بود و بعضا در ايام محرم و شهادت ائمه اطهار عليه السلام مداحي هم مي كرد.

وي چهارده يا پانزده سال بيشتر نداشت كه به عضويت بسيج پايگاه فشتال درآمد،و پس از مدتي آموزش عزم رفتن به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل را جزم كرد ودر عمليات كربلاي 1و52و3و4و5 مردانه با دشمن كافر نبرد نمود.

ايشان با رشادت ولياقتي كه از خود نشان داد به عنوان فرمانده ي دسته برگزيده شد و سرانجام در 12/12/1365 در منطقه شلمچه به درجه ي رفيع شهادت نائل آمد و مفقود الجسد گرديد و پيكر مطهرش پس از 10 سال و در سال 1375 توسط امت شهيد پرور تشييع و در مزار شهداي فشتال رهسپار خانه ابدي گرديد.

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 02 تیر 1390 ساعت 12:31