خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
آشنايي با شهيد حسين خوش سيرت
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
يكشنبه 19 دی 1389 ساعت 03:47
  
نام پدر: قربانعلی         تاریخ تولد:8/9/1331        تاریخ شهادت:2/1/1363        محل شهادت: دهلران      وضعیت تاهل: متاهل - 2 پسر
 شهيد حسين خوش سيرت در خانواده ي مذهبي درمحله چور كوچان شهرستان آستانه اشرفيه بدنيا آمد.تحصيلات خود را تا ديپلم ادامه داد ودر اين شهر به پايان رساند ودر اوقات فراغت ضمن كمك به خانواده به مطالعه كتابهاي سياسي ومذهبي  نيز مي پرداخت.پس ازپايان خدمت سربازي در برنامه هاي ضد طاغوتي فعاليت داشت و چندين بار توسط عمال رژيم طاغوت دستگير و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.بعداز پيروزي انقلاب و تشكيل بسيج به عضويت آن نهاد مقدس در آمد و به فعاليت پرداخت .وپس از مدتي ازدواج نمود واز وي دو پسر به يادگار ماند.   در راستاي جذب نيروي هاي انقلابي در ادارات و نهادهاي جديد، او جهت كمك به محرومين و محروميت زدايي به عضويت كميته امداد امام خميني در آمد و با آغاز جنگ تحميلي حضور مستمري در مناطق جنگي داشت تا اينكه در منطقه غرب بعلت پرتاب از كوه به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
آخرین به روز رسانی در سه شنبه 21 دی 1389 ساعت 14:11