خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد جعفر اسلامي
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
سه شنبه 21 دی 1389 ساعت 17:39

 

نام پدر:ابوالقاسم             تاريخ تولد: 1/1/1344            تاريخ شهادت: 7/7/1364              محل شهادت: سومار           وضعيت تاهل: مجرد

 

شهيد جعفر اسلامي در خانواده محروم  در قریه کنف گوراب از توابع آستانه اشرفيه  دیده به جهان گشود. وی در سن 4 سالگی به شهرستان آستانه اشرفیه منتقل شد و به دلیل مشکلات خانوادگی در همان دوران کودکی از نعمت محبت مادر بي بهره مانده و در زير دست نامادری بزرگ شد. ، وی دوره دبستان را تا پایه چهارم ادامه داد وبه دلیل اوضاع نابسامان وارد بازار کار گردید وپیشه جوشکاری را برگزید که الحق والانصاف با مهارت فراوان اینکار را ادامه داد.در تظاهرات بر عليه رژيم شاه شركت ميكرد و اطرفيان را نيز  تشويق به اين كار ميكرد.براي سربازي جهت آموزش تكاوري به بيرجند اعزام شد.پس از سه ماه آموزش به سومار رفت و در حالي كه سيزده ماه از خدمت خود را مي گذراند در يك درگيري داخلي با بعثيها مورد اصابت تير مستقيم قرار گرفت و بدرجه رفيع شهادت نايل آمد.   

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 24 فروردين 1390 ساعت 13:55