خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد غلامرضا طالب پور
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 17:58

نام پدر:  ابوالحسن                 تاريخ تولد: 9/1/1343              تاريخ شهادت:   13/5/1363              محل شهادت:  سومار-نفت شهر               وضعيت تاهل:مجرد

شهيد غلامرضا طالب پور در خانوده محروم و در روستاي كماچال شهرستان آستانه اشرفيه بدنيا آمد. تا كلاس دوم دبستان مسير روستا تا شهر را پياده طي مينمود همين امر باعث شده بود  كه به همراه خانواده به شهر مهاجرت كنند. وي پس از چند سال ترك تحصيل كرد وبه كار نجاري مشغول گشت و  با پيروزي انقلاب اسلامي ضمن انجام فرائض ديني در پايگاه بسيج نيز فعاليت ميكرد.بعد از مدتي به  تهران رفته و در يك شركت لاستيك سازي مشغول به كار شد ودر اين زمان او پشتوانه مالي خوبي براي خانواه محسوب ميشد تا اينكه وقت خدمت سربازي شد و براي آموزش به چهل دختر مشهد اعزام شد و پس از مدتي بدليل ناراحتي كه در ناحيه پا داشت نامبرده را به تهران منتقل كردند.يازده ماه خدمت بود كه به درخواست خود عليرغم ميل مسئولين محل خدمت ،راهي مناطق مرزي شد ودر حال جنگ در نفت شهر آبادان از ناحيه سرو گردن وپا مجروح گرديد وقبل از انتقال به بيمارستان به درجه شهادت نايل آمد.  

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 18:02