خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید احمد تروال
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 08:45

 

نام پدر:   علی         تاريخ تولد: 13 / 5 /1339            تاريخ شهادت:  16/8/1361             محل شهادت:  عين خوش_ عمليات محرم               وضعيت تاهل: مجرد  

 

 شهید احمد تروال در خانواده اي محروم در محله جسيدان آستانه اشرفيه دیده به دنیا گشود به علت فقر مالي خانواده نتوانست بيشتر از پنجم ابتدايي ادامه دهدمشکلات مالی و اقتصادی خانواده اورا وادار نمود تا جهت امرار و معاش خود و خانواده اش تلاش کند که در اوان نوجوانی در مغازه خیاطی آقای حاج احمد باقری مشغول به کار شد به علت داشتن استعداد فوق العاده خیلی زود توانست استاد کار شود ودر بین خانواده و فامیل از اخلاق و رفتار  بسيارخوبی برخوردار بودو در همان زمان نیز پایبند به اصول دین و مذهب بودو درمجالس ومحافل مذهبی فعالیت گسترده داشت و در تظاهراتها نيز شركت مي كردبا پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی به فرمان رهبر کبیر انقلابحضرت امام خمینی لبیک گفته و جهت گذراندن دوران مقدس سربازی وارد ارتش جمهوری اسلامی گردید که پس از آموزش در شاهرود به دزفول اعزام شد. و  با شركت در عمليات محرم بر اثر اصابت تركش به درجه شهادت نائل آمد. 

 قسمتي از پيام شهيد: نكند حرفي يا كلامي از دهانتان در آيد كه امام از آن برنجد

آخرین به روز رسانی در شنبه 03 ارديبهشت 1390 ساعت 14:09