خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید کامروان حلوایی
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 08:54

 

نام پدر:   حاج احمد                 تاريخ تولد:   25/7/1341                تاريخ شهادت:  15/8/1361          محل شهادت: عین خوش – عملیات محرم                    وضعيت تاهل:متاهل 

 

 

شهيد كامران حلوائي جلالي  درآستانه اشرفيه در يك خانواده ي مذهبي ديده به جهان گشودشهيد تحصيلات  خود را تا دوران متوسطه در آستانه اشرفيه باموفقيت پشت سر نهاد. ايشان در طول اين دوران به دليل اعتقادات مذهبي به همراه پدر بزرگوارشان براياقامه ي نماز جماعت هر روز وشب به مسجد محل مي رفت  ودر كلاس هاي قرآن نيز شركت مي كرد. از آنجايي كه دوران آخر متوسطه ي اين شهيد با اوج گيري مبارزات مردمي بر عليه ر‍ژيم مستبد پهلوي بود ايشان از هيچ فعاليت وتلاشي در راه رسيدن به پيروزي انقلاب اسلامي به همرا ديگر مردمان آستانه اشرفيه دريغ نكردندودر همه ي جريانات وفعاليت هاي انقلابي حضوري فعال داشتند. شهيد همچنين در امور ورزشي نيز فعاليت هاي زيادي داشت  به همين دليل جزء برترين هاي فوتبال شهرستان بود. بعد از اخذ ديپلم چون كشور باتوجه به فروپاشي نظام ديكتاتوري شاه وپيروزي انقلاب اسلامي وتشكيل انقلاب فرهنگي كه پيرو آن دانشگاه هااز پذيرفتن دانشجو معذور بودند وايشان نتوانستند ادامه ي تحصيل دهند خانواده ي ايشان تصميم گرفتند كه برايادامه ي تحصيل او را به يكي از مراكز دانشگاهي خارج از كشور بفرستند اما شهيد به علت اعتقاد به آرمان ها وپا يبندي به ارزش هاي اسلامي از ادامه ي تحصيل در خارج از كشور منصرف وبه عضويت سپاه پاسداران انقلاباسلامي در آمد . اين شهيد عزيز فعاليت خود را در بخش فرهنگي سپاه پاسداران شروع كرد  و با شروع جنگتحميلي به جبهه هاي جنگ حق عليه باطل به هدف دفاع از تماميت  ارضي وجلوگيري از تجاوز بيگانگان به خاك پاك كشورمان عازم مناطق جنگي  شد . و در عمليا تهاي  فتح المبين ، مسلم بن عقيل، و محرم شركت نمود و در اين مدت سه بار مجروح شد لازم به ذكر است ايشان در طول خدمتشان در سپاه پاسداران به عنوان فرمانده بسيج در بخش بندر كياشهر كه از توابع آستانه اشرفيه است نيز انجام وظيفه مي كردند. اين شهيد بزرگوار درسوم  شعبان سال 1361 بنا به سنت رسول الله  با تولد امام حسين روز پاسدار تصميم به تشكيل خانواده گرفتند  و او كه يك ماه از ازدواجش ميگذشت در عمليات محرم بر اثر اصابت تير مستقيم به چشم به درجه شهادت نائل آمد.

 

قسمتي از وصيتنامه شهيد:

 

اي برادران و خواهران ايثارگرم پشتيبان ولايت فقيه باشيد و از ياران امام در همه موارد حمايت كنيد هميشه در راه قران باشيد و قران را بخوانيد و به گفته هاي آن عمل كنيد كه شما را به عبوديت و قدرت الهي خواهد رساند.   
آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 18 فروردين 1390 ساعت 17:54