خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد حسين حجت انصاري
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
سه شنبه 28 دی 1389 ساعت 12:45
نام پدر: روح الله               تاريخ تولد:  20/5/1346                   تاريخ شهادت:   7/5/1361                    محل شهادت: پاسگاه زيد عراق- عمليات رمضان                            وضعيت تاهل: مجرد 

شهيد حسين حجت انصاري در خانواده مذهبي و متدين در روستاي كماچال از توابع شهرستان آستانه اشرفيه به دنيا آمد.تحصيلات ابتدايي خود را با نمرات  بسيار عالي به پايان رساند در اطاعت و فرمانبرداري از بزرگترها بخصوص پدر و مادر زبانزد بود. در اوقات فراغت خود در تابستانها با كار كردن به اقتصاد ضعيف خانواده كمك ميكرد و امكانات تحصيلي خود را تامين ميكرد.بعد از پيروزي انقلاب وآغاز جنگ تحميلي در حاليكه دانش آموز راهنمايي بود اصرا داشت همراه دايي خود راهي مناطق جنگي شود با وجود اينكه آموزشهاي  لازم را هم نديده بود در بسيج جسيدان ثبت نام نمود و بعداز مدتي مسئوليت پايگاه مقاومت شهيد باهنر را به عهده گرفت.پس از چندي جهت طي دوران آموزش به آمل عزام شد و سپس به مريوان رفت ودر مرخصي خود به زيارت حرم مطهر حضرت امام علي  بن موسي الرضا(ع) مشرف شد وپس از آن به بستان رفت ودر عمليات بيت المقدس شركت نمود واز ناحيه پا يازده تركش خورد و در بيمارستان آمل بستري شد كه حتي خانواده وي از اين موضوع خبر نداشتند. هنوز بهبودي كامل نيافته بود كه به پاسگاه زيد عراق اعزام شد .و در عمليات رمضان حضور پيدا كرد و بر اثر اصابت  گلوله توپ به درجه رفيع شهادت نايل آمد. 

قسمتي از وصيتنامه شهيد: حسين حجت انصاري 

از روحانيت دفاع كنيد تا اسلام را به تمام جهانيان بشناسانيد و خون شهيدان را پايمال نكنيد.....