خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهيد اسماعيل خادم حسيني
امتیاز کاربر: / 0
بدخوب 
نوشته شده توسط زمزمه عشق   
جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 08:38

 

 نام پدر: محمد               تاريخ تولد: 7/1/1338                 تاريخ شهادت:14/4/1366           محل شهادت: جزيره مجنون              وضعيت تاهل:   

 

 

چكيده اي از زندگي شهيد: 

شهيد اسماعيل خادم حسيني قبل از پیروزی انقلاب در نازی آباد تهران ساکن بود. اسماعیل  نقاش بود و به انقلاب علاقه ای خاص داشت  و در تظاهرات  ضد ستمشاهی نقشی فعال و گسترده داشت ، روزهای جمعه در همان کارگاه نقاشی ورزش  ژیمناستیک انجام می داد  وجوانان محل او را تشویق می کردند ، اسماعیل بخاطر ناراحتی چشم از خدمت سربازی معاف شد  ولی علاقه زیادی   داشت كه در جبهه حضور داشته باشد. بعد از انقلاب به  همراه خانواده به  شهرستان آستانه آمد و وقتی به جبهه رفت در واحد ترابری به نقاشی اتومبیل می پرداخت و از همانجا در عملیات شرکت و مفقود الاثر شد.  او با درآمدی که داشت خرج خانه را می کشید وقتی كه در تهران بود در شبهای پر التهاب انقلاب به خانه نمی آمد، و بر روي دیوار ها شعار می نوشت و یا حتی در اجتماعات چون از جثه  قوی برخوردار بود جوانان یکی یکی بر دوشش سوار می شدند و شعار می دادند

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 15 فروردين 1390 ساعت 13:39