خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
دو برادر شهید
امتیاز کاربر: / 2
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص لنگرود   
يكشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 08:33

 

2برادر شهید

 

نام: محمد

خانوادگی: آقا جانی

تاریخ تولد: 29/12/1344

محل تولد: لنگرود –روستای گلسفید

تاریخ شهادت: 16/11/1361

محل شهادت: مریوان

 

زندگینامه:

شهید محمد آقاجانی گلسفیدی در سال 1344 در روستای گلسفید از توابع لنگرود چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدائی را در روستای گلسفید به پایان رساند. بعد از آن بنا به تمایلات اعضای خانواده و علاقه زیاد محمد به فراگرفتن علوم دینیه مدتی در حوزه علمیه ورامین و به علت فقر مالی خانواده مدتی در حوزه علمیه شهرستان آستانه اشرفیه به تحصیل علوم دینی پرداخت اما مجددا بعلت فقر مالی خانواده نتوانست ادامه تحصیل دهد لذا به روستای گلسفید بازگشت و در مقطع اول راهنمایی ثبت نام نمود. تا سال دوم راهنمایی پیش رفت و با شدت گرفتن جنگ حق علیه باطل عازم جبهه شد و در تاریخ 16/11/61 در سن 16 سالگی در حد فاصل جاده نگل – مریوان به شهادت رسید.

 

مناجات نامه شهید محمد آقاجانی:                   

بار الها! هنگامیکه ما را بر نفسمان پیروز کردی مرگمان را با شهادت نصیبمان کن. آنان که فرج امام زمان (ع) را انکار می کنند یا برای امام زمان گروهی را انتخاب کرده اند و انقلابش را انکار می کنند اگر راهنمایی می شوند راهنمائی و اگر نمی شوند خوار و نابود و ریشه کن بفرما.

 

نام: جابر

خانوادگی: آقاجانی

تاریخ تولد: 2/4/1349

محل تولد : لنگرود – روستای گلسفید

تاریخ شهادت: 23/10/1365

محل شهادت: شلمچه

 

زندگینامه:

شهید جابر آقاجانی گلسفیدی در دوم تیر ماه سال 1349 در روستای گلسفید لنگرود دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا مقطع سوم راهنمایی ادامه داد سپس به عنوان پاسدار افتخاری عازم جبهه گردید.

سرانجام بر اثر اصابت ترکش در 23 دی ماه سال 1365 در محل شلمچه به شهادت نائل آمد.

 

«مناجات نامه شهید آقاجانی»

خدایا مرا بعنوان بنده ای حقیر و کوچک پذیرا باش

حال که چند ساعتی به عملیات باقی نمانده است احساس می کنم که گلوله های دشمن سینه ام را مورد هدف قرارداده است و من هم می گویم یا سوق خزینی که شمشیر ها بیائید مرا در یابید خدایا احساس می کنم که می خواهم پرواز کنم. پرواز بسوی معشوق خدایا مرا دریاب .خدایا گنهکارم امیدوارم توبه ام را پذیرا باشی.

 

به امید موفقیت همه برادرها و خواهرهای اسلام

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 13:34