خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید عزیز کامور دریاکناری
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص لنگرود   
يكشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 09:11

پرواز تا عشق

شهادت ، مغناطیس قدرتمندی از عشق و عرفان است .

 

نام :عزیز

نام خانوادگی :کاموردریا کناری

تاریخ تولد :1/7/1344

محل تولد :روستای دریا کنار – لنگرود

تاریخ شهادت:2/9/63

محل شهادت :مریوان

شهید عزیز کاموردر مهر ماه سال 1344 در روستای دریا کنار و در یک خانواده زحمتکش و مستضعف چشم به جهان گشود . از کودکی در تمام زمینه ها فعال و با هوش بود . تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را با موفقیت در محل زندگی اش سپری کرد و برای ادامه تحصیل به شهرستان رودسر رفت . وی در ضمن تحصیل به کار کشاورزی نیز می پرداخت . در سال 1362 در رشته ریاضی موفق به اخذ مدرک دیپلم گردید . در آبان ماه سال 62 در محرومترین نقطه کشور یعنی کردستان وارد پادگان آموزشی شد تا بهتر و بیشتر بتواند به انقلاب و اسلام خدمت کند. از نظر اخلاق برای دوستان ،اهالی محل و خانواده ی خود معلم اخلاق بود . با رویی گشاده و با شرح صدر با دوستان و برادران دینی بر خورد می کرد . متواضع و فروتن بود . وقتی به کودکان و نوجوانان می رسید ،ابتدا خود سلام می نمود . حرف و عمل او یکی بود . فحاشی جاهلان را به خاطر حفظ انقلاب و وحدت تحمل می کرد . در عمل به وعده جدیت خاصی داشت . در مدت 3 ماهی که در پادگان بود،بخاطر دارا بودن هوش و استعداد ،ایمان و تقوی و آشنایی با مسایل اسلام به همراه چند تن دیگر جهت دوره تخصصی در زمینه آموزش عقیدتی سپاه به تهران آمد و در نهضت سواد آموزی به آموزش پرداخت و آموزش غیر حضوری سپاه را بر عهده داشت . ولی از آنجایی که ملاقات پروردگار و پیوستن به صف شهداءآرزوی او بود ،سر انجام در دوم آذر ماه سال 1363 در هنگام ماموریت به منطقه مریوان به ندای پروردگار خود لبیک گفت و شربت شهادت را نوشید .

«پیام شهید»

 لازمترین سفارشهایم به شما این است که هر کجا هستید ،خود را یک آن و یک لحظه فراموش نکنید . انگیزه اصلی رفتنم به جبهه ،فقط برای رضای حق تعالی بود نه چیزی دیگر ،لذا بعضی افراد نادان که می گویند اینها فقط به خاطر دنیا به جبهه می روند ،از دوستانم می خواهم که هنگام دفن ،دستهای مرا باز بگزارند تا افراد مال پرست، دنیا دوست بدانند که من چیزی از امور مادی که همگی فانی هستند با خود به قیامت نبرده ام  

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 08 تیر 1390 ساعت 11:55