خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید عظیم کرام
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص لنگرود   
يكشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 09:14


 پرواز تا عشق

شهید،میوه شیرین و رسیده ای است که رابطه اش را با شاخه زندگی به حداقل ممکن می رساند.

 

نام :عظیم

نام خانوادگی :کرام

تاریخ تولد :7/8/1340

محل تولد :لنگرود

تاریخ شهادت :20/7/1359

محل شهادت :ایلام

شهید عظیم کرام در سال 1340 در شهر لنگرود در یک خانواده مذهبی و مستضعف زمینی شد . وی برای کمک به خانواده اش تا کلاس پنجم درس خواند و سپس به کار میکانیکی و نقاشی مشغول شد . وی همیشه در راهپیماییها و درگیریهای خیابانی و مجالس سخنرانی شرکت داشت . شهید عظیم کرام یکبار هم به نزد اما م مشرف شد . در تاریخ 17 تیر سال 59 به خدمت مقدس سربازی و به منطقه چهل دختر شاهرود اعزام شد . آرزویش این بود تا هر چه زودتر به جبهه های حق علیه باطل اعزام شود . در آخرین دیدار با خانواده اش گفت :که اصلا نگران من نباشید. چون ما سر باز اسلام هستیم . رفتن به جبهه در این زمان ضروری و وظیفه ی شرعی ماست . یکی از همسنگران وی می گوید :که او یک هفته قبل از شهادتش به برادران همسنگر خود گفته بود که شهادت من نزدیک است و سر انجام در 20 مهر سال 1359 در منطقه عملیاتی ایلام آسمانی شد .

 «وصیت نامه »

برادر غم مخور؛ دنیا می گذرد، چون هر چه در این دنیاست انسان باید آن را توشه آخرت خود قرار دهد . تا زمانیکه زنده ایم نباید لحظه ای را به استراحت بگذرانیم . دردی که شجاعانه تحمل شود دل سنگ را هم نرم می کند و آسایش واقعی فکر، وقتی به انسان دست می دهد که وظیفه شرعی خود را انجام داده باشد 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 08 تیر 1390 ساعت 07:51