خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید حسن رفیعی
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
نوشته شده توسط تفحص لنگرود   
يكشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 09:20

نام :حسن

خانوادگی :رفیعی

تاریخ تولد :1/1/1349

محل تولد :روستای پاپکیاده

تاریخ شهادت :24/10/1365

محل شهادت :شلمچه

 

زندگینامه :

شهید حسن رفیعی در اول فروردین ماه سال 1349 در روستای پاپکیاده لنگرود دیده به جهان گشود . وی با دارا بودن تحصیلات سوم راهنمایی از طرف سپاه ناحیه ی لنگرود عازم جبهه های حق علیه باطل شد. در جبهه های جنگ بعنوان رزمنده ی امدادگر ایفای نقش می نمود. سر انجام در تاریخ 24/10/65 بر اثر اصابت ترکش خمپاره در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به فوض عظیم شهادت نائل آمد .

 

«وصیت نامه»

و اما برادران من ! وقتی که مرا در تابوت گذاشتند اگر در بدن دست داشتم دستهایم را بیرون و باز بگذارید تا سرمایه داران و مردم بدانند که بادست خالی از دنیا می روم . وقتی که مرا در قبر قرار می دهند چشمانم را باز بگذارید که کوردلان بدانند که نا آگاهانه این راه را انتخاب نکردم و به مردم بگویید که من از ترس جهنم و بخاطر بهشت نرفتم . فقط برای عشق به الله بود. سوگند به خون عزیزان اگر از آسمان تیر ببارد و از خون سیل بیاید و مرا تکه تکه کنند اگر سرم را جدا کنندبا دل فریاد می زنم الله اکبر خمینی رهبر

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 08 تیر 1390 ساعت 08:08