خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند! خوشا به حال آنانکه که در این قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آنانکه این گوهرها را در دامن خود پروراندند.امام خمینی(ره)
بار خدايا توانائيم ده تا در اين جبهه ها تزكيه شوم و بوسيله اين تزكيه به تو نزديك گردم.شهيد غلامرضا حسين پور
 
 

پیوندها

 
 

 
شهید سید فاضل مدنی
امتیاز کاربر: / 1
بدخوب 
جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 16:50

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

سید فاضل مدنی فرزند در چهارم تیر ماه سال 1341 هجری شمسی در خانواده ای مذهبی و کشاورز در محله کوی امام خمینی(ره)بندر کیاشهر متولد شد.

سید فاضل سومین فرزند خانواده بود و دوران تحصیلش را در رشته اقتصاد تا مقطع سوم دبیرستان در بندرکیاشهر ادامه داد .همواره در کار کشاورزی یاور پدرش بود.بسیار مهربان و خوش اخلاق بود و با داشتن روحیه ی لطیف،بسیار شوخ طبع نیز بود.

در دوره انقلاب و مبارزات مردمی علیه رژیم ستم شاهی نیز به همراه تعدادی دیگر از دوستانش در فعالیت های مبارزه ای شرکت می کرد.

 سید فاضل سال 1360 دوره آموزشی را در پادگان عجب شیر و در تیپ 21 حمزه سید الشهداء(ع) به پایان رسانید و پس از آن به خوزستان اعزام شد.

اردیبهشت ماه سال 61 زمانی بود که رزمندگان اسلام آماده می شدند تا عملیات "الی بیت المقدس"را که برای آزادی خرمشهر ازچنگال بعثی ها طراحی شده بود،آغاز کنند؛و سید فاضل نیز در جمع اولیه همین رزمندگان وارد منطقه خرمشهر شد.

سر انجام سید فاضل مدنی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال 61 و در حالی که برای آزاد سازی خرمشهر رفته بود،خود از بند این تن خاکی اش رها شد و به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید سید فاضل مدنی در همان خاک خونین خرمشهر ماند تا سندی باشد از مظلومیت جوانان رزمنده این سرزمین در پیشگاه خدا و رسولش.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 07:16